FAQs - app
Használhatom a BikeTraxot egyszerre több Smart eszközön is?
Igen, a BikeTraxot több okostelefonon is gond nélkül használhatja
Egyszerűen csak jelentkezzen be az alkalmazásba minden további okostelefonon vagy táblagépen ugyanazokkal a felhasználói adatokkal, amelyeket az eredeti BikeTrax telepítéséhez használt
Ezután minden eszközön láthatja és vezérelheti a BikeTraxot.
Szeretné megosztani a BikeTrax-jét egy másik felhasználóval (fiókkal)?
A BikeTraxot megoszthatja másokkal is.
Ennek előfeltétele, hogy az illetőnek is legyen PowUnity felhasználói fiókja.
Hogy ez pontosan hogyan működik, azt itt a "Share BikeTrax" című cikkben tudhatja meg.
Szeretném megosztani a BikeTraxomat egy másik felhasználóval, hogy láthassák az útvonalaimat és a tartózkodási helyemet.
Du kannst Deinen BikeTrax mit einem anderen Nutzer teilen.
A BikeTrax megosztásához, járjon el a következőképpen:
- nyissa meg a PowUnity alkalmazást
- válassza ki a bal felső sarokban lévő három csíkot a menü megnyitásához.
- a BikeTrax beállításaiban a nyomkövető neve melletti fogaskerékkel.
- Most válassza a "Share BikeTrax" lehetőséget, és adja meg azt az e-mail címet, amellyel a másik felhasználó regisztrált a PowUnityben.
- A másik felhasználó kap egy e-mailt egy linkkel, amelyet okostelefonján keresztül választhat ki. A BikeTrax ezután megjelenik az alkalmazásukban.
Megosztás eltávolítani:
- nyissa meg a PowUnity alkalmazást
- válassza ki a bal felső sarokban lévő három csíkot a menü megnyitásához.
- a BikeTrax beállításaiban a nyomkövető neve melletti fogaskerékkel.
- a "Share BikeTrax" alatt válassza ki a törölni kívánt felhasználót.
- most erősítse meg a "törléssel", és a másik felhasználó többé nem láthatja a BikeTraxet.
A BikeTrax már regisztrálva van, és nem lehet hozzáadni a fiókomhoz. Mit kell tennem?
Biztonsági okokból a BikeTrax egyszerre csak egy számlához kapcsolható. Ha a BikeTrax már regisztrálva van, kérjük, lépjen kapcsolatba az előző tulajdonossal vagy a kerékpárkereskedővel, hogy eltávolíthassa a BikeTraxot a fiókjából.
Ha ez megtörtént, könnyedén hozzáadhatja a BikeTraxot a saját fiókjához.
Nem ismeri az előző tulajdonost? Nem probléma, csak lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és mi szívesen segítünk Önnek.
Kérjük, küldje el nekünk a vásárlást igazoló bizonylatot és egy fényképet a nyomkövetőről a BikeTrax azonosítóval (ezt a csatlakozókábelen található ragasztócédulán találja).
Kattintson ide a kapcsolatfelvételi űrlapért: PowUnity Support.
Van a PowUnity APP-nak asztali vagy webes verziója is?
Igen, a webes alkalmazásunkat az alábbi URL-címen találja.
Logoljon be ugyanazokkal az adatokkal, mint az okostelefonos alkalmazásnál:
https://app.powunity.com/
Hogyan telepíthetek egy meglévő fiókot egy új mobiltelefonra/okostelefonra?
Ha új mobiltelefonra költözik, egyszerűen telepítse az alkalmazást az új készülékre, és jelentkezzen be a szokásos felhasználói adataival.
Ezután minden adat és beállítás elérhető lesz az új készüléken is.
Problémák a bejelentkezéssel?
Ha az alkalmazást biztonsági mentésen keresztül telepítettük, néha problémák adódhatnak a bejelentkezéssel.
Ebben az esetben egyszerűen távolítsa el az alkalmazást, indítsa újra az okostelefont, majd telepítse újra az alkalmazást - ezután minden zökkenőmentesen fog működni!
Hogyan tudom aktiválni vagy deaktiválni a kerékpárom biztonsági rendszerét?
A kerékpár rögzítéséhez egyszerűen koppintson a zár szimbólumra az alkalmazásban. A szimbólum ismételt megérintésével a zár kikapcsolható. A szimbólum színei jelzik az aktuális állapotot:
- Kék (nyitott zár): A kerékpárja jelenleg nem védett, és a kerékpár mozgatásakor nem lép működésbe riasztás.
- Zöld (zárt zár): A kerékpárja biztosítva van! Azonnal riasztást kap okostelefonján, ha bármilyen mozgást észlel.
- Piros: A riasztó működésbe lépett - a kerékpárja veszélyben lehet!
Mikor jelenik meg egy útvonal az útvonal nézetben?
A megtett távolság akkor jelenik meg az útvonalnézetben, ha az útvonal 5 percnél tovább tart, és ha a megtett távolság 500 méternél hosszabb.