FAQs - Számla
Hogyan változtathatom meg az e-mail címemet?
Jelentkezz be a "régi" e-mail címeddel és töröld a BikeTraxodat ebből a fiókból.
Most hozz létre egy új fiókot az "új" e-mail címeddel és add hozzá újra a BikeTraxodat.
Az ingyenes időszak hátralévő időtartama vagy a BikeTrax aktív előfizetése is átvitelre kerül.
Hogyan tudom törölni a felhasználói fiókomat?
Ha úgy döntöttél, hogy búcsút intesz a PowUnitynek, lehet, hogy keresed a fiókod törlésének egyszerű módját.
Akár már nem használod az alkalmazást, akár egyszerűen csak szeretnéd törölni a személyes adataidat - néhány egyszerű lépéssel gyorsan és egyszerűen megteheted.
Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan töröld a PowUnity fiókodat biztonságosan és egyszerűen.
Csak kövesd a lépéseket, és búcsúzz el a PowUnitytől. Hiányozni fogsz nekünk...
Utasítások:
A fiók törlésének lépései:
- Nyissa meg az alkalmazást a mobileszközén.
- Jelentkezzen be a törölni kívánt fiókba.
- A bejelentkezés után koppintson a menüre.
- Koppintson a profilképére (az avatárjára), hogy a profiloldalára lépjen.
- Ha a profiloldalán van, a fiókja törléséhez koppintson a jobb felső sarokban lévő szemetesdoboz ikonra.
- Érintse meg a "DELETE" gombot a felugró ablakban a fiók végleges törléséhez.
FIGYELEM !!!
Ezt a műveletet nem lehet visszacsinálni. Kérjük, az utolsó lépés előtt győződjön meg arról, hogy valóban törölni szeretné adatait.
Az alkalmazásba való bejelentkezés nem sikerül - mit tehetek?
Ne aggódjon, a probléma általában gyorsan megoldható! Íme két lehetséges ok és megoldás:
1. telepítse újra az alkalmazást
Sok esetben segít, ha egyszer eltávolítja az alkalmazást, újraindítja a készüléket, majd újratelepíti az alkalmazást az App Store-ból vagy a Play Store-ból. Ez különösen akkor fontos, ha az alkalmazást a készülék cseréje után biztonsági mentésből állították vissza.
2. ellenőrizze az alapértelmezett böngészőt (Android)
Alkalmazásunk a böngésző funkcióit használja a szerverhez való csatlakozáshoz. Egyes gyártói böngészők funkciói korlátozottak, ami problémákhoz vezethet a bejelentkezéskor. Javasoljuk a Google Chrome vagy Firefox beállítását alapértelmezett böngészőnek.
Hogyan változtathatja meg az alapértelmezett böngészőt Androidon:
- Nyissa meg a készülék beállítások menüpontját, és lépjen az alkalmazások menüpontra.
- Ha szükséges, koppintson a jobb felső sarokban lévő hárompontos menüre, és válassza az Szokásos alkalmazások lehetőséget.
- Válassza ki a Böngésző alkalmazás lehetőséget, és állítsa be alapértelmezettként a Chrome vagy Firefox alkalmazást.