FAQs - Számla

email cím megváltoztatása

Hogyan változtathatom meg az e-mail címemet?

Jelentkezz be a "régi" e-mail címeddel és töröld a BikeTraxodat ebből a fiókból.

Most hozz létre egy új fiókot az "új" e-mail címeddel és add hozzá újra a BikeTraxodat.


Az ingyenes időszak hátralévő időtartama vagy a BikeTrax aktív előfizetése is átvitelre kerül.

Felhasználói fiók törlése

Hogyan tudom törölni a felhasználói fiókomat?

Ha úgy döntöttél, hogy búcsút intesz a PowUnitynek, lehet, hogy keresed a fiókod törlésének egyszerű módját. 
Akár már nem használod az alkalmazást, akár egyszerűen csak szeretnéd törölni a személyes adataidat - néhány egyszerű lépéssel gyorsan és egyszerűen megteheted. 
Ebben az útmutatóban megmutatjuk, hogyan töröld a PowUnity fiókodat biztonságosan és egyszerűen. 
Csak kövesd a lépéseket, és búcsúzz el a PowUnitytől. Hiányozni fogsz nekünk...

Utasítások:

A fiók törlésének lépései:

  1. Nyissa meg az alkalmazást a mobileszközén.
  2. Jelentkezzen be a törölni kívánt fiókba.
  3. A bejelentkezés után koppintson a menüre.



  4. Koppintson a profilképére (az avatárjára), hogy a profiloldalára lépjen.



  5. Ha a profiloldalán van, a fiókja törléséhez koppintson a jobb felső sarokban lévő szemetesdoboz ikonra.



  6. Érintse meg a "DELETE" gombot a felugró ablakban a fiók végleges törléséhez.

    FIGYELEM !!!
    Ezt a műveletet nem lehet visszacsinálni. Kérjük, az utolsó lépés előtt győződjön meg arról, hogy valóban törölni szeretné adatait.




Probleme beim einloggen

Az alkalmazásba való bejelentkezés nem sikerül - mit tehetek?

Ne aggódjon, a probléma általában gyorsan megoldható! Íme két lehetséges ok és megoldás:

1. telepítse újra az alkalmazást

Sok esetben segít, ha egyszer eltávolítja az alkalmazást, újraindítja a készüléket, majd újratelepíti az alkalmazást az App Store-ból vagy a Play Store-ból. Ez különösen akkor fontos, ha az alkalmazást a készülék cseréje után biztonsági mentésből állították vissza.

2. ellenőrizze az alapértelmezett böngészőt (Android)

Alkalmazásunk a böngésző funkcióit használja a szerverhez való csatlakozáshoz. Egyes gyártói böngészők funkciói korlátozottak, ami problémákhoz vezethet a bejelentkezéskor. Javasoljuk a Google Chrome vagy Firefox beállítását alapértelmezett böngészőnek.

Hogyan változtathatja meg az alapértelmezett böngészőt Androidon:

  • Nyissa meg a készülék beállítások menüpontját, és lépjen az alkalmazások menüpontra.
  • Ha szükséges, koppintson a jobb felső sarokban lévő hárompontos menüre, és válassza az Szokásos alkalmazások lehetőséget.
  • Válassza ki a Böngésző alkalmazás lehetőséget, és állítsa be alapértelmezettként a Chrome vagy Firefox alkalmazást.